Kampanjointi

Valtakunnallinen kampanja kohdennetaan verkossa iän ja aiemman selailuhistorian perusteella. Kampanjan ensimmäinen jakso on maaliskuussa, toinen elo-syyskuussa ja kolmas jakso loka-marraskuussa.

Kampanjan ensimmäinen vaihe kannustaa asettumaan ehdolle

Kampanja verkossa käynnistyy 23.3. lyhyillä teemavideoilla ja seuraavalla viikolla myös bannereilla. Bannereita näytetään kohdennetusti mm. seuraavilla sivuilla: HS, Ilta-Sanomat, Vauva, Et-lehti, Menaiset, Anna, Kotiliesi, TM, Kaksplus, Iltalehti, Aamulehti, Kauppalehti, Talouselämä, Suomi24, Seiska, Idealista ja monia muita.

 

Bannereita on useita teksti- ja kokoversioita. Bannerimalli

 

Lisätietoja mediakampanjasta ja kohdentamisesta antaa Hanna Piira.

 

Ohjeita paikalliseen kampanjointiin on tulossa. Vinkkejä kannattaa jakaa myös työntekijöiden yhteisessä Facebook-ryhmässä!