Kampanjointi

Valtakunnallinen kampanja kohdennetaan verkossa iän ja aiemman selailuhistorian perusteella. Kampanjan ensimmäinen jakso on maaliskuussa, toinen elo-syyskuussa ja kolmas jakso loka-marraskuussa.

Kampanjan ensimmäinen vaihe kannustaa asettumaan ehdolle

Kampanja verkossa kattaa lyhyitä teemavideoita sekä bannereita, jotka ohjaavat katsojan seurakuntavaalit.fi -sivuston sisältöjen äärelle. Bannereita näytetään kohdennetusti mm. seuraavilla sivuilla: HS, Ilta-Sanomat, Vauva, Et-lehti, Menaiset, Anna, Kotiliesi, TM, Kaksplus, Iltalehti, Aamulehti, Kauppalehti, Talouselämä, Suomi24, Seiska, Idealista ja monia muita.

Kampanjabannerit

Bannereita on useita teksti- ja kokoversioita. Bannerimalli

Animoidut bannerit on sisällöllisesti suunniteltu johtamaan seurakuntavaalit.fi:n teemasivuille:

1) Minun kirkkoni rakastaa: https://www.seurakuntavaalit.fi/vaaliteemat
2) Jokaisella on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi:  https://www.seurakuntavaalit.fi/rakastaa
3) Minun kirkkoni uskoo: https://www.seurakuntavaalit.fi/uskoo
4) Missä on sinun kirkkosi? :https://www.seurakuntavaalit.fi/on-lahella
5) Toivoa on, aina: https://www.seurakuntavaalit.fi/toivoo
6) Mitä sinä toivot?: https://www.seurakuntavaalit.fi/toivoo
7) Kuka päättää, miten rahat jaetaan: https://www.seurakuntavaalit.fi/ehdokkaaksi

Lisätietoja mediakampanjasta ja kohdentamisesta antaa Hanna Piira.

 

Vinkkejä paikalliseen kampanjointiin kannattaa jakaa työntekijöiden yhteisessä Facebook-ryhmässä!